چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم
نوشته شده توسط :

چگونه با شماره دایورت شده تماس بگیریم؟ - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › اجتماعیباشگاه شبانه
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - صفحه خبر .... مثلا شماره فردی که خط خود را دایورت کرده است 09301416487 است و شما هم می خواهید به صورت مستقیم با این شماره تماس بگیرید. ... شما می توانید با کد زیر دایورت را active یا disactive کنید! .... تهران تحویل دادم اما تا کنون هیچ خبری نشده است منم ازجایی که پنج نفر عایله دارم ...
همانطور که می دانید در گوشی های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. ... شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید (که خطش را دایورت کرده است) 09350000000 ... مربوط به: ال جی، ایرانسل، برقراری تماس مستقیم، ترفند موبایل، دایورت تماس، ... اگه از داخل گوشی دایورت کنید دیگه کسی نمی تونه شمارتونو بگیره

چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم

www.mod.text-ahang.ir/.../چگونه-با-شماره-موبایلی-که-شماره-منو-...
چگونه+با+شماره+موبایلی+که+شماره+م...Translate this page ... طلا جایزه بگیرید.…,چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم.
منو ... آیا تا به حال شماره تماس شخصی را با استفاده از آیفون در نسخه iOS 7 و 8 بلاک کرده اید؟ ... شوید که آیا کسی (بنابه هردلیلی)شماره ی شما را در آیفون خود بلاک کرده است و یا خیر؟ ... این بدین معناست که تلفن خاموش بوده و یا این که دایورت شده است.
Mar 27, 2015 - که هر کسی تو لیست بلک باشه اگه زنگ بزنه بوق اشغال می‌شنوه. ... اپراتور خود ارسال نکند موقعی که با .... چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس . .... چطور میتوانم با خطی که دایورت شده تماس بگیرم؟ | تیپ تاپ.

ترفند جالب برای تماس مستقیم با خط دایورت شده - دوستی ها

www.doustiha.ir/1392/07/30/تماس-با-خط-دایورت-شده.html
برای برقراری تماس با خطی که دایورت شده با ما همراه باشید همانطور که می دانید در ... Admin; ۳۰ مهر ۱۳۹۲; ترفند کامپیوتر و موبایل; (20 نظر); 18999 بازدید ... همانطور که می دانید در گوشی های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه ... شماره ی فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید و خطش را دایورت کرده است .... چگونه ساخته میشود.

چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم

wtaar.com/.../چگونه+با+شماره+موبایلی+که+شماره+منو+بلاک+یا+دایورت+کرده+تماس+ب...
به‌طور حتم هر آنچه کن بلاک انجام دهد، علاقه‌مندان خودرو در اینترنت آن را دنبال خواهند کرد. اگرچه کن بلاک در روزهایی که جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می در برنامه‌ی ...
همانطور که می دانید در گوشی های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. ... شماره فردی هم که قصد دارید با او تماس بگیرید (که خطش را دایورت کرده است) 09350000000 ... خوب اول وارد menu بشید بعد به قسمت settings برید بعد Application mgr. ... این گوشی ها با مارک های مختلفی نظیر TV Phone ، TV Mobile ، NEC و.

چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا

ketabdari.frhost.in/چگونه-با-شماره-موبایلی-که-شماره-منو-بلاک-یا....
دانلود سریال کلید اسرار با دوبله فارسی. چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم ; متن ... بیشتر.
هر وقت كسي با شما تماس گرفت با پيغام " شماره مشترك مورد نظر در شبكه موجود نميباشد " ... (از چپ به راست) بعد از وارد كردن اين كد هر كسي كه با شما تماس بگيره با ... ترفند موبایل : چگونه چند ثانيه قبل از دريافت SMS يا زنگ خوردن گوشي موبايل از آن .... اکنون توسط همین گوشی و همین خط خودتان که اکنون دایورتش کرده اید ... منوی اصلی.

کد های مخفی موبایل - blogfa.com

code2020.blogfa.com/cat-6.aspx
افرادی که با موبایل با شما تماس میگیرند با پیغام Diverting نیز روبرو میشوند که چندان مشکلی پدید نمیاورد. ... میگه شماره مورد نظر شما مسدود میباشد یا میگه شماره مشترک موردنظر در شبکه موجود ... چگونه گوشی خود را از دسترس خارج کنید؟ چگونه .... به منوی قبلی بازگشته (Closed Groups) و Open Calls را انتخاب کرده و روی on بگذارید.

انتقال مکالمه Call Diverting – یادداشتها و چرکنویس های من…

blog.parhost.net › تلفن همراه ، گوشی موبایل و موارد وابسته
Apr 30, 2014 - چگونه تلفن ثابت را بر روی موبایل دایورت کنیم؟ ... کد صدایی که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. ... با انجام این دو کار قاعدتا باید این دو سرویس غیر فعال شده و گوشیتون ... بعد فلفل تند مغذی‌تر است یا شیرین؟ نوشته های مرتبط. انتقال شماره های تماس از فایل اکسل به گوشی موبایل.
حال هر كي تماس بگيره شمارش ميفته و مي گه "دستگاه مورد نظر خاموش مي باشد" ... چون با طرف هم رودر واسي دارند، روشون نميشه بهش بگن زنگ نزن يا گوشي رو ور ... موبايل تون رو به يک شماره الکي دايورت Divert کنيد، يعني شماره اي که در شبکه مخابرات موجود نباشه. با اين کار وقتي کسي با شما تماس مي گيره، به شماره اي که در شبکه مخابرات ...
Oct 18, 2008 - مثلا کسی که شماره تلفنش 09188338498 است باید در فیلد گفته شده 8498 را وارد کند. ... مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد " یا " شماره مورد نظر مسدود است " و یا . ... اکنون هر کس با شما تماس بگیرید با پیغام های ذکر شده بر خورد میکند. ... با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی ...

4 روش برای مسدود کردن شماره تلفن و رد تماس در آندروید | tech24

tech24.ir/روش-مسدود-کردن-شماره-تلفن-و...تماس.../comment-page-...
Jun 16, 2014 - چگونه در آندروید یک شماره تلفن را مسدود کنیم ؟ در حالی که مردم این روزها از روش های مختلفی برای برقراری ارتباط ... با آموزش مسدود کردن شماره تلفن یا رد تماس در خدمت شما هستیم . روش اول : مسدود کردن شماره تلفن با رفتن به منوی تنظیمات در گوشی سامسونگ ... آپدیت جدید،وایبر را بیشتر شبیه فیسبوک خواهد کرد.
چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم ... و مطمئن ترین مسنجرهای کنونی در دنیاست که رقیب جدی برای وایبر ، لاین و واتس اپ می باشد .

آموزش : چگونه از شر تماس ها و پیام های مزاحمان رها شویم. – وینفون

winphone.ir/آموزش-چگونه-از-شر-تماس-ها-و-پیام-های-مزا/
Mar 12, 2014 - بنا به عکس زیر شما با روی On قراردادن گزینه Block calls+SMS شماره های ... می توانید شماره هایی که زنگ زده اند و گوشی مسدود کرده است را با انتخاب ... همچنین در history تماس ها یا Messaging (پیام ها) با تپ و نگه داشتن روی هر شماره با ..... میانبرهای بیشتر به منوی همبرگری File Explorer ویندوز ۱۰ موبایل (به روز رسانی).

چگونه با شماره دایورت شده تماس بگیریم؟ - شیرازه

shiraze.ir/fa/news/.../چگونه-با-شماره-دایورت-شده-تماس-بگیریم
مثلا شماره فردی که خط خود را دایورت کرده است 09301416487 است و شما هم می خواهید به صورت مستقیم با ... شما می توانید با کد زیر دایورت را active یا disactive کنید!

کد از دسترس خارج کردن گوشی !!! [آرشيو] - P30World Forums - انجمن ...

forum.p30world.com › ... › اپراتور های موبایل
Oct 7, 2009 - 56 posts - ‎33 authors
افرادي که با موبايل با شما تماس ميگيرند با پيغام Diverting نيز روبرو ... خواهد شد و گوشي شما مطابق سابق کار خواهد کرد.4- اين کار رو هم مي تونيد بکنيد. موبايل تون رو به يک شماره الکي دايورت Divert کنيد، يعني شماره اي که در ... ميشه : " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نميباشد" يا "شماره مورد نظر مسدود است" و يا .
Nov 9, 2014 - ۲- رفتن به منوی Divert یا Call Forwarding یا انتقال تماس از طریق گوشی ... هم وصل باشه طوری که مثلا من از یک خط دیگه با شماره 0912 تماس بگیرم اونوقت همون .... سلام یکی خطشو دایورت کرده رو خطم روزی 5 یا 6 تا شماره بهم زنگ میزنن دیگه ... هالاکه به شماره گم شدم زنگ میزنم میگه اشغال هداید شد چگونه بفهمم که گوشی من ...

چگونه باشماره ای ک شماره منوبلاک کرده تماس بگیرم

www.3000777.com/g.aspx?...چگونه_باشماره...شماره_منوبلاک_کرد...
چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم mod.text-ahang/چگونه-با-شماره-موبایلی-ک... چگونه+با+شماره+موبایلی+که+شماره+م... . چگونه با ...
Aug 9, 2006 - باز و بسته کردن منو ... با اين سرويس مي‌توانيد هنگامي كه با تلفن شما تماس گرفته مي‌شود ... که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. ... براي اين كه تماس گيرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند ، مي‌توانيد يك يا چند شماره ..... از وکالت عربستان، مصر را تهدید کرد/ از ایران فاصله بگیر سفر نخست ...
Nov 30, 2016 - شاید خیلی از شما برایتان اتفاق افتاده باشد که نیازمند یک شماره بجز شماره ... آن را به هر شمارهای که دلتان میخواهد (حتی موبایلهای کشور ایران،) دایورت کرده. ... یعنی در بعضی مواقع، هنگام تماس با شماره انگلستان از خطوط ایران، با پیغام «این ..... یعنی مثلا به یه شماره تو ایران تماس بگیرم و شماره مجازی من نمایش داده بشه !
همان‌طور که گفته شد برای تماس با این شماره، نیازی به سیم‌کارت و حتی شبکه همراه ... خط خود را دایورت کرده است شگفت زده می شود که چطور شما توانسته اید با او تماس ..... یا از طریق منو به بخش دایورت تماس ها رفته و گزینه ی مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین ! ... در اینجا شما میخانید که چگونه میتوانید کیفیت ال سی دی Sony Ericsson خود را ...

هشدار درباره وایبر :: WEBSWAN.IR

webswan.ir/post/هشدار-درباره-وایبر
یکی از این برنامه هایی که در این روزهای اخیر به شدت در جامعه ما شیوع پیدا کرده نرم ... فردی که وایبر را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب نموده ، با کمی کار ... می تواند برای نام و شماره خود یک عکس انتخاب کند که با توجه به خصوصیتی که .... چطور میشه روی وایبر کسی را طوری بلاک کرد که عکس ما و استتوس را به طرف نشان نده؟
Dec 28, 2016 - برای بلاک کردن شماره تماس در آیفون هم می توانید از ویژگی Do Not Disturb استفاده کنید. مشکل بسیاری از کاربران، تماس هایی است که از طرف افراد ناشناس و یا افرادی است که .... می توانید شماره هایی که زنگ زده اند و گوشی مسدود کرده است را با انتخاب گزینه block .... چگونه تلفن ثابت را بر روی موبایل دایورت کنیم؟
Jul 19, 2009 - یه بار شنیدم میشه کاری کرد که یه شماره وقتی بهت زنگ می زنه از دسترس خارجش کنی ! ... داداش سهیل اگه میخوایw960 بگیری ایرادات و یا معایب این گوشی رو میدونی؟ ... این مورد برای من حیاتی هست، آخه کاربرد من فقط موسیقی و تماس هست! ... ولی با کمک راهنمایی شما تونستم از طریق منوی اینترنت کانکشن، یه کانکشن ...
پایگاه اطلاع رسانی سیم کارت و تلفن همراه - کپی برداری فقط با ذکر منبع به ... که تشخیص دائمی یا اعتباری بودن آن بر اساس اولین رقم پیش شماره ممکن است. ... هم پیش آمده است که موقع تمام شدن شارژ باتری گوشی سوالی در ذهنتان ایجاد شده که چگونه شارژ .... معنا و مفهوم پیام های شنیداری که در تماس با خطوط همراه اول و ایرانسل شنیده می شود.
Jul 20, 2010 - برای سیم کارتهای همراه اول که بشه شماره خاصی رو وارد لیست سیاه بکنه و طرف نتونه نه اس ... نرم افزار بلک لیست و مخفی کردن پیام ها نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 ... با شما تماس بگیرد اما همواره مشکلی که برای افرادی که تماس های مزاحم با شماره ... کردن ان میشد کاری کرد که فقط تلفن های که تویه لیست دفترچه تلفن موبایل ...
برای مسدود کردن شماره‌ای که با شما تماس برقرار کرده است، اپلیکیشن Phone را باز و Recent را ... 2) چگونه شماره تلفن یک فرد مزاحم را در گوشی اندرویدی خود بلاک کنیم . ... مسدود کردن یا اصطلاحا بلاک کردن شماره تماس در ابزارهای اندرویدی به دو روش . ... دارندگان گوشی‌های سامسونگ گزینه منو را انتخاب کرده و وارد قسمت Call Setting شوند.

چگونه با شماره بلاک شده تماس بگیریم | دستان هوشمند

www.idastan.ir/Default.aspx?...چگونه_با_شماره_بلاک...تماس_بگی... - Translate this page
چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم ... چگونه با شماره کسی که انرا دایورت کرده تماس بگیریم - دانلود اهنگ جدید ...چگونه با شماره کسی ...
Aug 9, 2012 - انتخاب بین دو سیم کارت یا دو شماره به راحتی‌ از طریق منوی گوشی ... ۱ انتخاب کرده و با سیم کارت ۲ تماس برقرار کنید و یا SMS بفرستید. ... فناوری گوشیهای دو سیم کارتی تقریبا معادل این است که انگار دو گوشی موبایل را با هم حمل می‌کنید. ..... که می زدم به سیم کارت همراه اول دایورت میشد,حالا اصلا سیم کارت همراه اول ...
در این مقاله به آموزش کار با گوشی اپراتوری KX-T7730 می پردازیم که حداقل نیاز ... ۷- AUTO DIAL/STORE : سرعت شماره گیری و یا ذخیره سازی تغییرات برنامه مورد استفاده قرار می گیرد ... REDIAL را بزنید تا برقراری تماس تلفن شماره مورد نظر را تکرار خواهد کرد مثلا .... چگونه میتوان از کلید های قابل برنامه ریزی kx-t7730 استفاده کرد.
برای دایورت کردن شماره خود روی شماره دیگر درصورت در دسترس نبودن از کد ... استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی ... که باعث می‌شود درصورتی که با موبایل کار نکنید بلافاصله صفحه را قفل کرده یا ... چگونه با ریجکت کردن تماس های مزاحم را بدون آنکه بفهمند ریجکت شده اند پاسخ ندهیم؟

راهنمای تلفن پاناسونيك Panasonic KX-T7730 - تنظيمات تلفن ٧٧٣٠ ...

kimiaertebat.ir/.../panasonic-pbx-phone-user-guide-kx-t7730.html
كاتالوگ راهنمای کار با تلفن پاناسونيك KX-T7730 و کدها و تنظيمات تلفن 7730 را در این ... 7, AUTO DIAL/STORE, شماره گیری یا ذخیره تنظیمات انجام شده ... دهید که با اجرای دستورات زیر با زدن یکی از این شماره ها تلفن اقدام به برقراری تماس کند . .... چگونه میشود تلفن ها را دایورت کرد از سانترال ؟ ..... ار منوی بالا به این مسیر بروید

چگونه باشماره ای ک شماره منوبلاک کرده تماس بگیرم | مرجع پاسخگویی

www.iresearch.ir/Default.aspx?...چگونه_باشماره...شماره_منوبلاک_...
چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم ... فیلم یا نمایشی که امیخته ای از ...چگونه با شماره دایورت شده تماس بگیریم؟ - باشگاه ...
Call & Message blocker یک نرم افزار کاربردی برای بلاک کردن تماس ها و پیامک های ... تنها با وارد کردن یک شماره تلفن، میتوانید از تماس فرد مورد نظر جلوگیری کنید.
ترفند زیبای موبایل ترفند زنگ زدن به دیگران بدون افتادن شماره دیگر شماره ی شما ... را بزنید و در انتها شماره ی کسی را که میخواهید با او تماس بگیرید را بزنید و سپس ... خوب نمیشه بردارید یا کامل توضیح بدید منو قتی زنگ میزنم میگه شماره اشتباه است. ... عالی بود کار کرد فقط باید چند بار شماره رو بگیری اولش میگه شماره معتبر ...

کدهاي مخفي گوشي هاي آيفون iphone - آریا موبایل

ariamobile.net › ديگر موارد موبايلترفند و کد مخفي موبايل
Iphone كه طبق ادعاي سازندگانش انقلاب صنعتي گوشي موبايل است، قابليت هايي مثل ... سپس کد *#12345#3001* را وارد کرده و Call را لمس کنيد. ... با استفاده از اين شماره و بهره گيري از اين ترفند ميتوانيد به اصل بودن آيفون خود پي ببريد. ... با اينکار تنظيمات مربوط به Call Forwarding يا عمليات ارجاع تماس را مشاهده خواهيد کرد.
منوی سایت .... در گذشته دایورت کردن تماس ها فقط برای تلفن های همراه مقدور بود، اما امروزه با ... برای دایورت کردن شماره همراه اول و ایرانسل خود روی یک خط دیگر کافیست از کد ... برای مثال اگر میخواهید تلفن همراه خود را روی شماره 09123456789 دایورت کنید، کافیست کد زیر را شماره گیری کرده و ... چگونه موبایل خود را از دسترس خارج کنیم؟
با این سرویس می‌توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می‌شود مکالمه را به یک خط ... بعد از زدن این کد صدایی که میشنوید فرق خواهد کرد ، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. ... برای این که تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند ، می‌توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به ... افشاگری های خبرگزاری فارس در مورد شبکه من و تو !

گسترش انشا درباره ضرب المثل هرکه بامش بیش برفش بیشتر

jooker.myfablog.ir/.../گسترش+انشا+درباره+ضرب+المثل+هرکه+با...
انشا درمورد هرکه بامش بیش برفش بیشتر ... چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم 2 آنلاین; کداهنگ پیشواز مداحی ایل وتبارم دارو ندارم ...

تماس با شماره بلاک شده | گوگل پیامکی همراه اول 20370

www.20370.ir/Default.aspx?q=تماس_با_شماره_بلاک_شده&id...
چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس . .... چطور میتوانم با خطی که دایورت شده تماس بگیرم؟ تیپ تاپ.ترفند جالب برای تماس مستقیم با خط ...
Feb 15, 2017 - کدهای دستوری ایرانسل کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توانید کارهایی چون ... دائمی، ایرانسل اعبتاری و وایمکس ایرانسل در جداولی جمع‌آوری کرده ایم. ... منوی خدمات پیامگیر و بازیابی تماس ناموفق, ۷۰۰-۳-۱, *۵۵۵*۴*۵# ... پرداخت صورتحساب دائمی از طریق کارت شارژ, –, *۱۳۰*شماره رمز ۱۲ یا ..... *155*شماره موبایل ایرانسل#
Dec 11, 2012 - با ۷۰۰ تماس بگیر ..... سلام داداش کاریش نمیشه کرد منم چند هفته هستش که لغو کردم ولی هر روز داره ازم ... حالا ۳ روز پیش با ۷۰۰ تماس گرفتم گفت که لغوش کردم، فرداش باز اومد! ... اگه بازم پیامک تبلیغاتی اومد با خط ایرانسل به شماره ۷۰۰ زنگ بزنید .... یا با خبر کردن یکدیگر از هر طریق ممکن(فیسبوک و غیره) و مشخص ...

چگونه بفهمیم تلگرام‌مان هک شده و جلوی آن را بگیریم - دانلود با لینک ...

idownload..ir/.../چگونه-بفهمیم-تلگراممان-هک-شده-و-جلوی-آن...
Jan 16, 2016 - آرشیو وبلاگهای ایرانی - چگونه بفهمیم که توسط ربات تلگرام هک شدیم. ..... چگونه با شماره موبایلی که شماره منو بلاک یا دایورت کرده تماس بگیرم .

آیا تا کنون از خط تلفن های الو ایران استفاده کرده اید؟ [بایگانی ...

www.webhostingtalk.ir › ... › مرکز دادهمخابرات مرکز داده
Jul 29, 2013 - 96 posts - ‎28 authors
این لینکی شبیه ایمیل یا آدر وب هست که میشه با اون از یک اپراتور sip به ... 2- آیا به شماره های الو ایران از خارج ایران هم میشه زنگ زد؟ .... زنگ میزنه دیگه پول تلفن نده و مستقیم از طریق SIP URI تماس بگیره؟ .... امکان دایورت رو داره یا خیر ؟ .... و خوب سازمان تنظیم ، الو تهران رو مجبور کرد که خط واگذار کنه به من و بقیه .

^^ کدهای مربوط به سیم کارت های ایرانسل ( ثابت و اعتباري ...

forum.mobilestan.net › ... › ارتباطات و مخابراتايرانسل
Oct 26, 2007 - 50 posts - ‎30 authors
کدها سیم کارت های اعتباری و دائمی متفاوت هستند ، که در زیر همشونو نوشتم . ... خوبی را برای کاربرای خودش فعال کرده ، که با وارد کردن کدهایی میشه آنها را فعال نمود . ... شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير ... یعنی اگه با هر کدوم از این کد ها مشکلی داشتید اینجا بگید تا من و بقیه ...
Apr 21, 2007 - 10 posts - ‎10 authors
اما وقتی این شماره رو می گیرم بعدش شماره هر جا رو بگیرم اون شماره زنگ نمی خوره ... دیگه زنگ بخوره ، در صورتی که با این کد اصلاً شماره ی شما غیر فعال میشه . ... ي تماس خودش به گوشي من رو ميده، بعد موبايل من به موبايل شما زنگ ميزنه. ... خود مخابرات 2 تا شماره معرفي كرده كه اگه موبايلتون رو روي اون 2 شماره دايورت كنين، ...

پاسخگویی به مشکلات کامپیوتری - پوریا حداد POORiA Haddad

pooriahaddad.com/پاسخ-گویی-به-مشکلات-کامپیوتر/

و الان چندروزیسیت که گاهی من عکسم رو عوض میکنم یا ایدی پایین شماره تماسم قرار میدم. ..... بعد دوباره سعی کنید با یاهو مسنجر تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. ..... کیبورد من با shift+alt زبانش عوض نمیشه باید از منوی استارت عوضش کنم چیکار کنم ... دوستم با موبایل وایمیل خودش به لبتاب من وصل شده وبرام اسکایپ دانلود کرده ...





:: بازدید از این مطلب : 3127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: